Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

onsdag 8 februari 2012

Fullmånen som..

.. Håller mig Vaken?! Eller nått annat? Känner in vad som försigår.. Joo, där finns en Knut.. I magtrakten.. En Hårt Tilltrasslad Knut.. Känns lite tungt en stund å jag rynkar pannan..
Eller så är det först Nu jag blir Medveten om vecket där..
Att mina ögon känns mörkare än vanligt och ihop dragna.. Precis som att jag ligger o grubblar på nått.. Vrider mig i sängen o försöker Lyssna på mullret i huvudet.. Vad Är det som spelas där.. Lyssnar intensivt och fångar upp en Konversation tidigare från idag.. Nånting stämmer inte??.. Nånting med Dem Orden som får obehaget i magen att växa.. Hmm.. Jag Hör Något jag inte Förstår.. Eller Nånting jag inte gillar.. Vet inte riktigt Hur jag ska tolka situationen..
Måste ringa personen imorgon o fråga.. Ja, det bestämmer jag mig för att göra.. Då sätter Rädslan in..
Men Det kan jag ju inte göra!!! Ifrågasätta Just Den personen!! NEJ! Det gör man bara inte.. Oj oj.. Här stöter jag visst på lite patrull.. Tankarna far iväg o Obehaget i magen växer.. Attans! Lika bra jag lägger ner allt som har med detta att göra! Säger nån ynklig rädd liten röst.. Gå aldrig mer dit, skit i dem..
Aha! SmitarBella är i Farten.. Nej.. Jag Kan säga ifrån, ifrågasätta, Stå upp för mig Själv! Jag har Rätt till det! Jag har Ryggrad.. Och personen ifråga förtjänar min ärlighet just i den här frågan.. Kan inte stänga igen här o försöka låtsas som ingenting.. Nää, Det är Oärligt.. Mest emot mig Själv.. Skulle vara som att Trampa mig själv på tårna, ett Övergrepp mot min Själ.. Jag Är ju här för å växa.. För att Bli Fri.. Denna lilla Lektion kom till mig nu för att jag Är redo för den ;)
Klart att Jag ska uttrycka vad Jag Känner Oavsett.. Annars väntar Fler Sömnlösa nätter..

.. Sschh.. Sover snart..

2 kommentarer:

  1. Du är stark "Bella", så fortsätt gå emot dina rädslor och våga konfrontera det som känns fel.

    <3

    SvaraRadera
  2. Ååå!! Tack Tack Tack =))


    <3 <3 <3

    SvaraRadera