Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

lördag 4 februari 2012

En LäsVärd Repris!!

Vet att Jag skrivit Dem Innan, men dem Känns Viktiga att Påminna sig Om så Vi tar dem Igen!


Personliga Rättigheter..

Livet bör Innehålla fler val än blott Överlevnads
Jag kan säga NEJ när helst jag känner så
Livet ska inte drivas av Rädsla
Jag har Rätt till Kärlek och Omtanke
Jag har Rätt till ALLA Känslor
Jag är Antagligen Oskyldig
Jag har rätt att Göra Misstag
Jag behöver inte Le när jag Gråter
Jag har rätt att Avsluta ett samtal - Särskilt när jag känner mig nergjord
Det Är OK att vara Avspänd, Lekfull och Sprallig
Jag har rätt att Växa och Förändras
Det Är Viktigt att SÄTTA GRÄNSER och vara Självisk
Jag kan vara arg på Någon jag Älskar
Jag kan ta vara på mig själv, oavsett Omständigheterna


Ta hand om DIG! Du Är den Viktigaste personen i Ditt Liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar