Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

fredag 2 december 2011

December Månad..

... och Julen närmar sig med en Väldans fart!
 Och för första gången, tror jag bestämt, så Trivs jag med det. Faktiskt. Kanske fått den där Riktiga Julkänslan som Alla pratar om?? Aldrig haft den så, mest Stress och Ångest som infunnit sig i min Lilla Kropp. Men Nu Så!! Anar Nått Gottigt Därinne..
Tycker det är mysigt. Har Julat till det Lite, lite här hemma. Gjort det lite Extra Mysigt.

Satsar på mycket Mys nu framöver. Precis vad jag behöver. Att Ha det Gott bara. Omge mig med Vackra o mysiga ting. Ljus och Underbara dofter. Pyssel och Bak.. Mmmm... Mer Sånt!



... Fridens...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar