Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 18 juni 2012

Behöver en Utrensning..

.. på Alla Plan. Igen.
Shit vad jag samlar på mig grejer fort. Papper. Högar. Kläder. Bra å Ha grejer.
Försöker reda ut alla högar som samlats lite här och var. Försöker slänga det mesta. Sparar nått gammalt kvitto på en stuga jag hyrt på Gotland nån gång, mest för numrets skull. (?Why??) en artikel från en tidning och ett nedkladdat recept på hur man gör egen Surkål. Så Vips har jag skapat en Ny hög med "Viktiga" bra å ha Papper som jag måste förvara på nått smidigt ställe.. Hmm.. EvighetsProjekt...
Nää, anar att det Inte håller. Hur gör Ni??? Har Ni pappershögar och annat smått o gott som Ni lätt samlar på Er??
Idag finns ju det mesta på Internet och i datorn kan man ju samla allt. Men det känns liksom inte lika "rätt".. eller Lätt.
Utrensning på Alla plan. Mycket Frukt o Grönt ett tag. Bort med Mjöl- och Mjölk produkter, helt. Det lilla jag använder idag får jag upphöra med ett tag. Min kropp protesterar Högljutt och Förändring är ett Måste.
Magkramper, Ont i Leder, Trött, Enorm Trötthet till o från och allmänt låg just nu. Behöver Boosta mig och Låta kroppen Vila med Lätt och Enkel mat. Inga Gifter. Inget Tungt, Svårarbetat. Mycket Flytande. Japp. Så får det Bli!!
Mot LättHet, Enkelhet och FriHet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar