Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 27 februari 2012

Sömnlös..

.. O Tankar som Snurrar.. Dags för en Bekännelse..
Börjar komma in i ett Riktigt Gott Flow. Livet känns Spännande o Jag Är så Pepp på Tillvaron. Den senaste tiden har energin kommit tillbaka med Enorm kraft. Jag vaknar med ett Leende o Ser framemot dagen. Lusten inför Livet bara Växer.. O då o då Pirrar det till i magen.. Underbar Känsla..
Men vad Anna då gör..
Är att hon projicerar ut de här känslorna på personer. Hon vill så gärna att det ska vara Dem som får henne att känna Så Här. Men den Tanken är inte Sann. Vad Hon anar men Fullt ut ännu ej Vet.. Är att Det handlar Om henne Själv.. Mmm.. Det handlar Inte om Honom.. Henne.. Dem andra.. Nej.. Ingen Annan kan göra Anna Lycklig o Pirra i hennes mage.. Hehe.. Varför gör jag så? En del av mig.. Vill envist att Det ska vara Så.. Lättare att fokusera på Någon utanför sig själv.. Detta låter kanske flummigt.. Det Är det oxå ;D

att klockan är Tre på Natten oxå underlättar Inte..
Hur som.. Dragit på mig en liten besatthet.. Något som uppfyller min Tankeverksamhet.. Gått igång lite.. Kan man väl säga.. Eller.. Gått igång ganska Styggt ;D

Avslöjar Bella.. För jag tror det Är hon som är i Farten.. Eller så är det bara Mänskliga Känslor.. Mänskliga Behov.. Mänsklig Längtan.. Vad Vet Jag??

Mer Kommer Visa sig..

.. Med Pirr, Längtan och Förundran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar