Välkommen In i Ljuset.. Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

Välkommen Till Min Plats Här på Jorden.. Här i Solen.. Stig In..

måndag 27 februari 2012

Så Mycket Kärlek..

... i Denna lilla Kropp... Kärlek o Tacksamhet. Haft Sååå Roligt Idag!
WorkShopat.
Skrattat.
Varit.
Lekt (Lite)
Att Jag Är där.. I Den miljön.
På en Teaterscen.
Med Massa andra Sköna Människor.
Dessa Möten.
Förutsättningar.
Växande.
Lärande.
Jag Är Sååå Lycklig!!

Jag... som förr Identifierade mig StenHårt med Social Fobi.
TorgSkräck.
Se Mig Inte.
Titta Inte.
SKAM.
Paranojja.
FörföljseManier.
Skräck.
Ännu Mera SKAM
You Name it.
Jobbat Bort små bitar i taget.. O Läker.. Helas.
En Bit av Mig i Taget..
Älskar!
Jag Är Inte Riktigt DÄR än... Men Jag Är på Väg!!
Innåt, Uppåt, Framåt!!

 Livet Pulserar i Mig... Känner mig Hänförd.. Verkligen... Blundar... Andas... Njuter... Av att Vara...
...JAG!!
Ingen Skam idag Inte!
No no..
Det Är bara Kärlek i Mig!
Och Nu har jag Möjlighet att Utveckla mina Delpersonligheter via Teatern. Jobba med dem Så. Vi har fått I Uppgift att Arbeta fram en Karaktär. En som Vi ska jobba med under terminen och Lära Känna. Funderar på Bella, VargHonan, lilla Anna eller Bettan. Kan bli Riktigt Kul faktiskt!

                                            Happy Happy Happy!! Love Love Love!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar